Thursday, September 8, 2011

Abah Kepada Bujang Senang Si Buaya

Seberat 1 Tan. Panjang 21 kaki atau 6.4008 Meter. 100 lelaki dan 3 minggu usaha yang berterusan memburu dan menjejak akhirnya mendatangkan hasil. Buaya yang terbesar dalam sejarah yang pernah ditangkap ini telah berjaya ditangkap oleh sekumpulan penduduk kampung 500 batu dari bandar Manila, Filipina. 



Mengikut kenyataan seorang penduduk, 2 tahun yang lepas, seorang kanak-kanak telah dibaham oleh seekor buaya gergasi misteri. Dan kira-kira tiga bulan yang lepas seorang nelayan pula maut. Hal ini telah menimbulkan kemarahan penduduk dan akhirnya pakatan untuk memburu buaya ini telah dibentuk dan usaha menjejak dan menangkapnya telah dijalankan. Akhirnya hasilnya berbuah. Berkat rajin berbakti kepada sungai. HAHAHAHA!! cite sedih tapi aku gealk.cam haram 




Mengikut kajian daripada Jabatan Obstetrik dan Klinikal Genetik, Kementerian Kesihatan Malaysia, buaya yang ditangkap di Filipina itu mempunyai gen yang sama dengan Bujang Senang. Setelah kajian yang lebih mendalam dibuat, melihatkan faktor umur yang lebih tua, buaya gergasi ini disahkan sebagai Abah kepada Bujang Senang.............TIPU je!HAHAHAAHA!! Tapi gambar dan berita diatas benar kecuali kajian oleh jabatan ni...hehe.




sumber: Daily Mail

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget