Saturday, September 18, 2010

luahan hati sang pujangga

Me mind
 



hahahaha.....that is the word, habits, or ape2 je lah.xreti aku nak describe yang selalu ada dalam kepala otak aku or kalau spik english in my mind....



erm....susah aku rase bagi sape2 nak memahami. sebab aku macam ape orang menatang yang boleh tukar2 warna tu...hmmm..ha!sesumpah. bertukar cara dan character bile bersama dengan orang yang berbeza.tapi apepon tetap mengekal ciri yang utama...ape dia?haha...my insanity.xtaw cari dalam kamus!



ape yang aku minat ye?hmmm...aku minat ape sahaja yang tidak membosankan...contoh study!ha!yang tu memang paling aku xsuke.bengang aku!nak brenti kang family marah...adoyaiiii



kerja?itu aku suke.tapi bukan office work la.wat bodoh ape tercongok depan komputer kat office tu?baik xpayah.aku lebih rela keje berat la dari macam tu.penat tp bosan?tidak..



aku ni suke sangat baca komik.orang dok kate bace komik x bagus.kepala hotak mu!aku blaja banyak kot dari komik.blajar idiom, perkataan english...sape la yang bodoh bagitau komik xbagus.



ape lg?ha!aku sangat suke berkawan..cari member ramai2.dan dalam berkawan ni aku sangat benci orang yang nampak macam tiang sekumpulan sahabat tu.bile nak peri makan ke tengok wayang ke main bola ke atau ke toilet sekalipon die hanya ajak orang yang tertentu je...



memilih.xnak ajak yang senyap dalam kumpulan tu sebab xsyok.xnak ajak yang skema sebab malu.puih!p mampos la ko!orang macam tu baik p makan taik la...



hahahaha...cukuplah dulu ya sesi kita mengenali fikiran saya.jadi ikut nasihat saya,kalau nak jadi batu jadilah batu api.panas.orang takot..hahahaha!bodoh.korang jangan ikot pulak.kene laknat nanti mampos korang.jangan libatkan aku pulak!!




Banyak lagi bende2 yang agak bodoh ingin aku buat di masa hadapan....hahaha..sekarang ni pon dah banyak.cari pasal dengan senior la, extand sem la...hahaha..skang ni lagi gile!kalau awek aku taw masak aku....(kalau awak bace ni nak marah?brani awak marah saya?xkan?hahahaha!!you are under my command!wah wah wah!auuuu auuuu)

p/s: jangan tiru bentuk luahan hati ini. only if you got the guts
       pergh!!!power gak aku spiking ni!hahahahaha!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget