Tuesday, September 7, 2010

bergumbira....

mari-mari berkaraoke......          

ni mase mula2 sampai..gagah perkasa lg.tp kejap je lepas tu,pancit mcm nak mati            
 


hahahaha....ni nama2 kami kalau kami jadi hantu..
hahahaha

kecuali aku sebab aku baik...hahahahaha








versi komik pendekar laut....

hahahahaha...

peja ganas molek tow!!






penulis bersama rakan penulis.....wekkk

hahahah...ala2 wartawan la...hahahahah

tp ni sakit tol...gopoh sgt nak amek gmbr terconget bahu aku







ni 2 kawan aku paling ensem dalam umah sewa aku...

memperkenalkan Naji-baju putih,dan Mat su-topi boy

;peja deki la tu xoyak dio semat








p/s: mapuh la keno timbuk aku pahni...hahahahaha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget