Tuesday, August 7, 2012

Bila Yang Bijak Jadi Bahlol

Pergh! Lame gile gua tak update blog ni. Tibe-tibe rasa rasa rajin pagi-pagi ni. Sebagai pembuka bicara sebab lama dah gua menyepi, ni nak carut mangkuk trooper dari pro pembangkang ni. Gua pon pro pembangkang jugak. Tapi takde la nak jadi bahlol macam MiloSuam ni.

Sebelum gua carut lebih tengok ni. Ni screeshot yang gua petik dalam MiloSuam pastu gua edit cket (crop je):



Gua pon pro pembangkang jugak der. Tapi jangan la kita lawan fitnah dengan memfitnah orang lain pulak. Lu blogger besar bro.

Dalam paper Utusan lahabau tu jelas ditulis, "sokongan itu akan turut membawa kemenangan kepada DAP"--- Ape bodoh lu p ulas seolah-olah penulis tu memberitahu siapa yang sokong PAS dan Keadilan dapat dosa? Lu cuba memutarbelitkan keadaan ni der. Kalau macam ni lu tulis baik xpayah lagi follow blog lu sebab lu pon kaki fitnah macam troopers Umno yang memang macam taik, keje fitnah orang je tiap hari!

Harap lu jangan buat bende macam ni lagi. Biar la kene fitnah, jangan kita memfitnah orang lain.







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget