Friday, February 25, 2011

Pengakuan #2

Aku sangat2 rindu untuk membilang bot serta sampan bersama kamu. Aku mengaku aku pengecut. Mengundur diri disaat kasusahan menimpa kamu. Namun apa daya, sekalipun aku tetap di sisi kamu aku akan tetap tertolak. Bukan setakat ke tepi, namun jauh ke belakang. Sekarang nampak kamu semakin menjauhkan lagi diri kamu dari aku. Aku tidak tahu mana lagi, atau apa lagi silapnya tindak-tanduk aku. Andai benar ada, aku pohon kemaafan dari kamu. Andai terdetik hati kamu untuk membaca tulisan aku ini, dengarlah, ketahuilah, aku masih cinta pada kamu. Aku masih rindu pada kamu. Mungkin kamu tidak percaya, tapi tidak mengapa kerana hanya Allah yang mengerti hati aku ini.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget